vineri, 12 martie 2010

Frozen

Citeşte...despre tine scriu... Ah, simt un război în interiorul sufletului meu...Oare ce-o fi? Nu mă pot desprinde de senzaţia asta, îmi curge prin vene, am nevoie de ea. Simt cum pieptul îmi este apăsat, apăsat de palpitaţii, de ceva ce numai tu îmi poţi provoca. Este o durere fără răni, fără sânge, fără violenţă... Şşşt...nu-mi zice nimic! Ascultă...pune capul lângă mine şi ascultă-mă...Uită-te la mine, am ochii reci şi negrii de tortură mută... Ştii ce eşti pentru mine? ...Un rău necesar.

2 comentarii:

  1. Hmm,nasucul sus,scriai ca viata este frumoasa nu?Nu face in asa fel incat sa regreti vreo clipa,stii cum se zice nu?"Cand avem numai avem ce sa cerem de la viata,cersim clipe",deci nu lasa sa iti intunece privirea nimic.Te pup! Love

    RăspundețiȘtergere