joi, 2 aprilie 2009

Avem viaţă în sânge!



În primul rând, aş vrea să felicit din suflet iniţiativa celor de la Pro tv. Este vorba despre o campanie pentru crearea unui registru şi anume, Registrul National al Donatorilor Neinruditi, pentru bolnavii de leucemie (3/4 dintre bolnavii de leucemie care nu au donator, condamnati la moarte!). Reportaje foarte bune în care nu mila este sentimenul predominant ci furia. Reportaje care te pun pe gânduri. Oare pot salva o viaţă? Oare prelevarea celulelor stem este dureroasă? Oare pot să păţesc ceva în urma prelevării? Recunosc, şi eu mi-am pus aceste întrebări, însă în urma reportajelor de la ştirile de la 19:00 am decis să mă informez. Am intrat pe siteul Pro tv-ului ( www.stirileprotv.ro ) de unde am colectat informaţiile de care aveam nevoie. Da, poţi salva o viaţă de om cu ajutorul sângelui tău! Când spun asta, năvăleşte-n mintea mea următoarea zicală: " Dar din dar se face rai! ". Prelevarea celulelor stem nu este dureroasă, te conectează la un aparat iar acesta îţi selectează sangele cu celule stem. Foarte important este că nu o să ai de suferit după donare, regenerarea celulelor se face în câteva zile.
De ce spuneam mai sus de furie? Pentru că văd atâta indiferenţă, pentru că unul dintre cei mai buni prieteni de-ai mei a murit de leucemie. Îl chema Florin, a fost colegul meu de clasă şi uneori de bancă în generală, 1-8. Era un băiat de treabă cu un aspect candid. De fapt, este! Pentru mine n-a murit. Mai ţii minte, Florin, când am rămas amandoi corigenţi la română în clasa a 8-a? Mai ţii minte, Florin, când ne apucase frica de examenul de capacitate? Mai ţii minte, Florin, toate amintirile frumoase şi momentele grele? Ceva îmi spune că da. Deşi o să scriu ceva tipic, o să scriu din tot sufletul şi din toată dragostea, NU O SĂ TE UITĂM NICIODATA!...

P.S. M-am înscris şi eu pentru a ajuta un suflet! ( O puteţi face şi voi pe siteul Pro tv-ului, www.stirileprotv.ro, la secţia: Avem viaţă în sânge! ) Abia aştept să sune telefonul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu