sâmbătă, 20 iunie 2009

Instinct

Câteodată îţi doreşti ceva de care eşti conştient că îţi face rău...pofteşti după câteva clipe de împlinire, de fericire. O dată ce visul ţi-a fost îndeplinit, te fură mirajul reuşitei, consistenţa visului se pierde pe secundă ce trece, într-un final, dispărând dincolo de orizontul memoriei...
Să îţi simt mâna, plimbându-se prin părul meu,
Să simţi vibraţia corpului, atunci când îmi strângi mâna...
Să simţi emoţia, îmbrăţişându-mă.
Să îţi simt dorinţa, atunci când mă mângâi,
Să îţi simt respiraţia, bătând aproape de obrazul meu.
Să îmi simţi iubirea, atunci când nu t-aştepţi...
Să simţi ce simt şi eu, când nu mă înţelegi,
Să simţi şi tu ce simt şi eu, când mă dezamăgeşti,
Să simţi furia din sufletul meu, atunci când nu mai crezi,
Să simţi şi tu cum e..atunci când nu mai poţi.

2 comentarii:

  1. De ce sa iti doresti ceva ce iti face rau? Pentru acele fantezii, pentru cateva clipe de fericire se merita sacrificiul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Încearcă să pătrunzi mai bine mesajul... O să vezi că am dreptate. Pune-te în locul meu.

    RăspundețiȘtergere