vineri, 3 iulie 2009

Go on, Michael!



Muzica este în doliu...
Un personaj controversat, interesant, ciudat...cu o personalitate dublă, aş putea spune.
Un personaj care şi-a sacrificat copilăria, da, copilăria...cea după care tânjim noaptea, înainte de culcare sau când ne întoarcem de la job.
Un personaj care a dat "culoare" muzicii, un personaj care a reinventat muzica, un personaj care a inspirat atâţia artişti, mulţi începându-şi activitatea cu dorinţa de a face măcar jumate din ceea ce a realizat el...
Un personaj care a influenţat vieţi, un personaj care a inventat mişcari de dans incredibile, un scenograf creativ şi unic...
Un personaj care a vândut peste 700 de milioane de discuri...şi numărul este în creştere...
Un personaj sensibil, iubit, blând, însă un adevărat "bad" pe scenă...
Un personaj care a mişcat milioane de oameni...
S-au spus multe lucruri umilitoare despre el, dar...când eşti unul dintre cei mai cunoscuţi oameni ai planetei...înduri până şi minciunile care-ţi pot afecta viaţa şi cariera, ceea ce ai clădit în atâţia ani...
Ani? Secole? Oare peste cât timp o să se mai nască un geniu, în adevăratul sens al cuvântului, precum Michael?
Oare câte milioane de oameni au fredonat măcar o dată un hit de-ale lui? Oare câte persoane au încercat să danseze ca el?
Întrebări ale căror răspunsuri sunt de ordinul milioanelor...de ani, de secole, de oameni...de sentimente!
WE WILL NEVER FORGET YOU, RIP, MICHAEL!

4 comentarii:

  1. am trait cu el, am copilarit cu el, am ras cu el , am cantat pe muzica lui, am sarit in sus la concert langa el, am plans dupa el ..RIP Michael Jackson

    RăspundețiȘtergere
  2. Andytsuc Rullz! Becuts here >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Genii sunt peste tot, dar pasiunea pentru creatie nu este suficient de puternica astfel incat sa ii impinga in "lume". In cazul lui MJ pasiunea pentru muzica l-a convins sa treaca peste interesele pe care le avea ta-su in privinta acestuia, si de interesele care au aparut mai tarziu din partea celor din anturaj. Geniul din ziua de azi prefera linistea in locul faimei.
    Asculta: Leasa Dragos - Ca florile-n veceu

    RăspundețiȘtergere
  4. Vasilica Tastaman6 august 2009 la 00:38

    Numai pentru cat sex am facut pe muzica lui si il iubesc si voi iubi mereu...I°m BAD!!!!!

    RăspundețiȘtergere