luni, 27 iunie 2011

Me, myself and I

Se zice că de cele mai multe ori primeşti ceea ce meriţi. Se mai zice că roata se-ntoarce, deci să ai grijă ce faci. Se spune că dormi aşa cum îţi aşterni. Dar când nu se aplică niciodată aceste lucruri, ce poţi să mai crezi? Nu poţi să crezi decât în ceea ce-ţi faci cu mâna ta. Nu mai poţi să crezi în destin, într-o entitate divină, în cei din jurul tău, în promisiuni făcute de ceilalţi, în nimic. Nu ştiu dacă despre încredere este vorba, ci cred mai curând că vorbesc de-o setea nebună de-a crede în ceva, cineva... Mi-a rămas doar să cred în mine, în acţiunile mele, în sentimentele mele, în onestitatea mea şi, mai ales, în speranţele mele. Cu-n zâmbet fragil, cu-o pereche de jeanşi tociţi, cu teneşi roşi în picioare, ascultând ceea ce ma calmează maxim...o ploaie de vară cu tunete, fulgere şi gânduri bune...sau mai puţin bune :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu