sâmbătă, 19 mai 2012

Carte uitată


Şi-mi repeţi că sunt cel mai bun lucru din viaţa ta, mi-ai spus-o prin toate mijloacele posibile... Nu întelegi că-s doar o perioadă, o carte din biblioteca vieţii tale. Am fost trimisă sa te-nvăţ să te eliberezi de crusta malefică a sufletului tău, am făcut-o...şi-am plecat. Nu mai ai pagini, nu mai ai cerneală...nu mai poţi scrie nimic bun din ce a rămas în mine. Vei vedea alb în faţă, te voi ţine pe loc, te voi răni, mă voi juca cu sentimentele tale precum zarurile care se lovesc de tablă. N-o să fac decât să-ţi distrug mitul. Mit ce să regăseşte în fiecare capitol din viaţa ta...în viaţa mea. Fă-mă o poveste, un basm, fă-mă caracterul negativ, fă-mă fatală...căci nu-s departe de asta, mai ales...în cartea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu