sâmbătă, 22 decembrie 2012

Altceva


Şi-am scris texte multe, pline de încărcătură negativă, pură stare de dramatism şi neîmplinire, dar când mă gândesc la cealaltă parte a mea, acaparează cu totul zguduirea sufletească ce avea să pună amprenta pe existenţa mea. Lucrurile făcute fără niciun interes, emoţie libertină, verde spre altceva. Altceva, întruchipat în ceva. Acel ceva de care aveam nevoie să îmi dea liber spre gânduri pasionale, sentimente gratuite şi literatură dulce. Dintr-o dată lumea capătă şi alte note, melodios de plăcute. Dintr-o dată nu-s doar eu contra a ceva ce produce un război mut şi tensionat. Sunt eu şi…acel ceva, întruchipat, poate, în cineva. Cineva ce pare a înţelege cuvintele mele încă nespuse, ce mă prinde în braţe necondiţionat şi îmi şopteşte spiritual ca va avea grija de mine. Cineva, ceva…altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu